عنوان: پرسشهای متداول
کد: 18

متن

❓ آیا برای استفاده از امکانات رفاهی باید در سامانه ثبت نام نمود؟

✅ کلیه متقاضیان برای استفاده از تسهیلات و امکانات رفاهی باید در سامانه ثبت نام نموده و درخواست خود را از طریق سامانه ارسال نمایند. برای ثبت نام در سامانه هر گروه کاربری باید مطابق دستورالعمل زیر اقدام نماید:

راهنمای ثبت نام اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد

راهنمای ثبت نام اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه شهرکرد

راهنمای ثبت نام سایر کاربران(دانشجویان دانشگاه شهرکرد، اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی سایر دانشگاه ها، سایر کاربران)

 

❗در قسمت ثبت‌نام باید اطلاعات کاربری به صورت کامل و صحیح تکمیل شود. دقت داشته باشید که نوع کاربری (هیات علمی؛ کارمند، بازنشسته یا شرکتی) و وضعیت استخدامی (رسم، پیمانی و قراردادی) نیز باید به صورت صحیح انتخاب شود.

❗کلیه اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی؛ نام پدر، وضعیت کاربری، نوع استخدام، تاریخ تولد، کد ملی ، جنسیت باید صحیح وارد شده باشد و عکس پرسنلی باید بارگذاری شود تا پروفایل تایید شود.

❗بارگذاری عکس پرسنلی الزامی است، عکس پرسنلی باید مناسب، چهره مشخص و با رعایت شئونات کامل اداری باشد. یک عکس 3*4 عکس مناسب است.

❗پروفایلهایی که نسبت به اصلاح تصاویر پرسنلی خود اقدام ننمایند، محدودیت دسترسی ایجاد می شود. 


 

❓ ثبت نام انجام شده است اما فرم های درخواست را در سامانه مشاهده نمی کنم؟

✅سطح دسترسی شما هنوز ایجاد نشده است. لطفا جهت ارسال درخواست سطح دسترسی این راهنما را مطالعه کنید.


 

❓درخواست سطح دسترسی را ارسال کرده ام، اما هنوز فرم های امکانات رفاهی را مشاهده نمی کنم؟

✅کارکنان(هیات علمی و کارمند) دانشگاه شهرکرد: پس از ارسال فرم سطح دسترسی، اطلاعات وارد شده توسط مدیر سامانه کنترل شده و در صورتی‌که اطلاعات وارد شده با اطلاعات کارگزینی مطابقت داشته باشد؛ اجازه دسترسی به فرم‌های درخواست اداره رفاه داده خواهد شد. در صورت وجود هرگونه عدم تطابق اطلاعات، اجازه دسترسی به فرم‌های اداره رفاه را نخواهید داشت.  مدت زمان لازم برای بررسی اطلاعات 72 ساعت کاری(روزهای تعطیل و پنج‌شنبه‌ها جزو روز کاری نمی‌باشند) است. در صورتی‌که پس از 72 ساعت کاری، کاربری شما تایید نگردید و از صحت اطلاعات ورودی مطمئن می‌باشید، به مدیر سامانه پیام دهید. 

دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کارکنان سایر دانشگاه ها و دستگاه ها: هیچ خدمت فعالی برای شما وجود ندارد


 

❓در هنگام ثبت نام پیام  " لطفا نام کاربری دیگری وارد کنید. این نام قبلا استفاده شده است" نمایش داده می شود.

1- ثبت نام با ایمیل : با توجه به اینکه بانک داده سامانه رفاهی با آزمایشگاه مرکزی و مجلات دانشگاه مشترک است،  لذا در صورت ثبت نام شما در یکی از سامانه ها این پیام  نشان داده می شود، بنابراین با همان نام کاربری  سامانه آزمایشگاه مرکزی  یا مجلات می توانید وارد سامانه رفاهی شوید.

2- ثبت نام با شماره همراه : کارمندانی که به اشتباه با ایمیل ثبت نام نموده اند باید با مراجعه به کارتابلی که با نام کاربری ایمیل ایجاد شده است شماره همراه وارد شده را تغییر دهند تا بتوانند با شماره همراه به عنوان کاربر جدید ثبت نام کنند.


 

❓گذرواژه ورود به سامانه را فراموش نموده ام

✅ابتدا کلیه نامه های دریافتی از سامانه را در صندوق دریافت ایمیل پاک نمایید و سپس از طریق فراموشی کلمه عبور نسبت به بازیابی واژه عبور اقدام نمایید. در صورت عدم حذف ایمیل های پیشین ممکن است لینک اشتباه و گذرواژه اشتباه انتخاب شود.


 

❓ ایمیلی از سامانه دریافت نمی کنم

✅صندوق دریافت هرزنامه را کنترل نمایید.


 

❓ارسال پیامک فراموشی گذرواژه چه مدت زمان می برد؟

✅با توجه به ترافیک سامانه پیامکی تا 5 دقیقه ممکن است ارسال پیامک زمان ببرد.


 

❓معرفی نامه و واچر مهمانسرا را چگونه دریافت نمایم؟

✅در قسمت راهنمای سامانه توضیحات کامل ارایه شده است. از این لینک نیز می توانید فایل راهنما را دریافت نمایید.