متن
این راهنما، فرآیند درخواست سطح دسترسی در سامانه برای اعضای هیئت علمی و یاوران علمی جهت استفاده از امکانات رفاهی دانشگاه است که در سه گام انجام می شود:
گام 1- تشکیل حساب کاربری: لازم است قبل از مطالعه این مرحله، راهنمای ایجاد حساب کاربری اعضای هیئت علمی و یا راهنمای ایجاد حساب کاربری اعضای غیرهیئت علمی را مطالعه کنید.
گام 2- تکمیل فرم تقاضا: جهت ایجاد سطح دسترسی در سامانه جهت استفاده از امکانات رفاهی دانشگاه، لازم است پس از ورود به سامانه، از میز کار خود، فرم مربوطه را از مسیر زیر تکمیل کنید:
1- اداره فناوری اطلاعات(فاوا)
2- سامانه های رزرو و زمانبندی منابع
3- درخواست سطح دسترسی برای همکاران دانشگاهی
سپس اطلاعات درخواستی به همراه اسکن عکس 3*4 خود را وارد فرم کرده، و دکمه ی ذخیره و ارسال را کلیک کنید.
گام 3- تأیید درخواست توسط مدیریت: درخواست شما نهایتا تا سه روز کاری پردازش شده و دسترسی برای شما فراهم میگردد. شما میتوانید از طریق منوی درخواست ها -> همه ی درخواست ها-> ستون وضعیت، وضعیت فعلی درخواست خود را مشاهده کنید.
در صورت وجود هرگونه مشکل، لطفا صفحه ی پرسشهای متداول را مطالعه کنید.